Školský motivačný diár | Recenzia

No povedzme si úprimne, kto z nás nepotrebuje motiváciu na učenie, zdokonaľovanie sa v tom, čo nás baví alebo často-krát aj nebaví, na zlepšovanie svojho dobrého ja? No a zároveň aj diár vďaka ktorému nezabudnete už naozaj na nič. 



Za tento diár vďačím I Can Academy. Vy si ho môžete zakúpiť na ich eshope (tu) alebo v kníhkupectve Martinus (tu).
Taktiež na eshope I Can Academy máte v období od 15.8. do 19.8. na tento diár zľavu -10 % po zadaní kódu: motivaciavskole.

Keď som tento diár chytila prvýkrát do rúk hneď sa mi zapáčil jeho dizajn a hlavne veľkosť, zmestí sa naozaj do každej kabelky. Jediné, čo ma prekvapilo boli tvrdé dosky, keďže na fotkách vyzerá, že má mäkkú väzbu.

Plány si môžete rozdeliť na ročné, mesačné a dokonca aj týždenné, takže ak sa vám niečo nezmestí do mesačného "kalendára" nevešajte hlavu. Na to, koľko vecí obsahuje, je celkom malý a hlavne veľmi ľahký, čo je veľké plus, keď budete mať plnú tašku iných kníh. Taktiež je tam veľa voľného miesta na písanie, či už románu alebo poznámok, keď si zabudnete nejaký zošit.




V mesačnom "kalendári" máte napísané štátne sviatky a v týždennom zasa rôzne dni, napríklad Deň pozitívneho myslenia, Svetový deň úsmevu... a pri každom z nich poznámku alebo skôr challenge, ktorý by ste v ten deň mohli skúsiť. 
Na začiatku každého týždňa je priestor pre váš cieľ spolu s motivačným citátom, takže ak stratíte motiváciu stačí si tento diár prelistovať a hneď ju nájdete.
Pri každom dni máte 5 hviezdičiek, kde môžete vyjadriť hodnotenie vášho dňa a aj za niečo poďakovať. Na konci každého týždňa máte možnosť napísať váš úspech za uplynulých sedem dní a taktiež odpovedať na nejakú otázku, ktorá sa každým týždňom mení.

No a teraz tá motivačná stránka. Okrem citátov a challengov, ktoré som už spomínala tu máte nástenku vízií /čo by ste chceli v živote mať, zažiť, čím sa stať.../, kruh života /zistíš, čo je pre teba naozaj dôležité/, rady a tipy nielen ohľadne školy, ale aj života. 



Pozitíva:
+ motivácia (naozaj obrovská)
+ priestor na osobné rozvíjanie (sny/ciele)
+ diár/plánovač (premyslený do detailu)
+ nie je zameraný len na plány a "to do list", ale aj na plnenie snov a pozitívne myslenie
+ nálepky (pre lenivcov)

Negatíva:
- na niektorých stranách je celkom vyčačkaný (mám radšej jednoduchší dizajn)
vzadu sú 2 strany na "Moje obľúbené citáty", čo je podľa mňa celkom zbytočné, keďže je ich tam dosť



Môj tip:
Ročný plánovač by som využila na ciele, ktoré chcem v tomto roku dosiahnuť a sny, ktoré si chcem splniť.
Mesačný plánovač na úlohy, písomky, narodeniny, stretnutia...
Týždenný na poznámky/pocity z dňa, čo treba spraviť, čo kúpiť...
Na konci je pár strán "Moje najlepšie JA", slúži na zlepšenie sebavedomia, či už písaním o vašich úspechoch alebo kreslením vašej krásy. Ja by som to využila nielen na opisovanie samej seba, ale aj pre druhých aby mi tam niečo pekné zanechali. Myslím, že sa lepšie číta, keď o vás niekto druhý niečo pekné napíše, ako sami o sebe.

Toto ma najviac zaujalo



Snáď sa vám diár bude páčiť tak ako mne a budete už len pozitívne naladení.
Ak sa vám moja prvá recenzia páčila, budem rada, ak mi zanecháte komentár alebo sa pridáte k pravidelným čitateľom. 

Nezabudnite na úsmev :)




















9 Comments

  1. To je skvělý diář, škoda, že už jsem ze školy.. :)

    ReplyDelete
  2. Ach bože, ten je úžasný, dá se koupit i v českém jazyce? Moc ti ho závidím! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) dá sa kúpiť aj na českom martinuse https://m.martinus.cz/detail/245405/ ale bude po slovensky aj keď myslím, že to nie je až taký problém :)

      Delete
    2. Školský diár v českom jazyku tento rok ešte nebudeme robiť. Bude však v češtine Motivačný diár 2017. Na ňom ešte pracujeme. :)

      Delete
  3. Mrkněte na náš eshop wwww.planner-addict.cz, najdete tam super doplňky k plánování a taky nějaké tipy a triky;-)

    ReplyDelete
  4. Vypadá zajímavě. Pěkně napsaný článek!

    ReplyDelete
  5. Vypadá úžasně! :-) Díky za tip a fajn článek :-)

    ReplyDelete
  6. Vypadá úžasně! :-) Díky za tip a fajn článek :-)

    ReplyDelete
  7. Pekný diár a článok tiež super :))

    ReplyDelete